Hat pedig az olyan diplomas tanaroktol, akik egyszeruen butak, ez nem
kivitelezheto. Nem regen törtent pelda: A tanarok 7 eve hasznaljak a
laptopokat a digitalis tablakkal, ugyanazokkal a kabelekkel amit be kell
dugni a laptoba. Erre maszhatok fel a masodikra mert "nincs hang jaj mit
csinaljak". Odanezek, mondom ezt a kabelt ki fogja bedugni? Eeees a
valasssz kenyes vigyorral: *dobperges* "Jajj bocsi nem tudtam hogy a
kabelnek ket vege van"   Khm. No comment.

Es igen, volt ra pelda hogy van 1-2 nagyon jo tanulo gyerek, aki a tanar
kedvence, megadja neki hisz jol tanul stb. Innentol kezdve nem kell
ecsetelnem hogy na csak a baratnömnek...es megy a lavina.