Nem a korábbi vitához kapcsolódott a kérdésem! Csupán azt szerettem volna
tudni, hogy jogilag létezik még a közalkalmazotti tanács vagy nem? Ezt
szerettünk volna alakítani. Az igazgatóm szerint nem lehet. Mi a különbség
az üzemi tanács és a közalkalmazotti tanács (ha még van) között? A
rendszergazdák lehetőségeivel sajnos személyes érintettség révén is eléggé
tisztában vagyok. :(
J.