Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: Bakos Gabor
Küldve: 15/04/02, Cs 12:36
Címzett: Techinfo
Tárgy: Re: Philips AZ3831

2015.04.01. 14:03 keltezéssel, Sütő Péter írta:

> Sziasztok!
>
> Ismeri valaki a tárgybéli magnót? Alkalmas ez pl. érettségi vagy
> nyelvvizsgás hallás utáni értéshez?
>
> Köszi!
>
> Sücy

Tanteremben elég, sőt "kistornateremben" is használjuk.
A magnó képességei mellett viszont nem mind1 a felhasznált forrásanyag,
ha jól értem kazetta? Az már múlt idő, azok már tudnak
rosszul/szarul/halkan szólni. Ha van egy jó állapotban lévő, értsd
eredeti kazetta, akkor villámgyorsan digitalizálni kell, és úgy
használni: inkább USB-n, esetleg CD-n.
bg

<<winmail.dat>>