Üdv!

Csak egy tipp: ne kingstone-t (elég sok deszka csak a felét
látja az 1600-as moduloknak)

Gábor ezt írta:

> ​Köszönöm az ajánlatot.
> Közben privátra is
érkezett egy javaslat, amit újra gondolva és a pcx.hu-n válogatva oda
jutottam, hofy:
> - ASROCK Z97 Pro4 (bővíthető mindenfelé, úgy video,
mint egyéb, illetve memória terén is) : 31.172
> - Intel Core i5-4590 :
58.040
> - DDR3 memória: Kingston 8GB DDR3 1600MHz HX316C9SR/8 : 19.842

> (ezen mégváltoztatok, mert CL 11-es)
> - Western Digital 500GB 32MB
SATA3 WD5000AUDX : 17.990

> Így 127.000.
>
> A video része most
még annyira nem akkut, így azt kihagyom.
> Ha lesznek olyan dolgai
amikhez tényleg kell, akkor gyűjt hozzá ősztől (diákként fele/harmada
annyit fog keresni mint én) három hónap alatt meglehet egy combosabb is
akár.
> Az SSD-n nagyon gondolkodom, de most biztos nem.

játéklemezek miatt mindenképpen kell még egy optikai meghajtó is.
> Van
valakinek jó (vagy rossz) tapassztalata valamivel?

> Köszönöm
mégegyszer.

> Grano​
>
> -------------------------
>
> FELAD:
Farkas Gábor
> ELKLDVE: 2015. április 3. 16:27
> CMZETT: Techinfo

MSOLATOT KAP: Granovitter Gábor
> TRGY: RE: PC jatekra
>
> Szia!

Érdekelt, hogy mit vennék ennyiből, iponos árak, a vége bruttó:
138452:

> INTEL Core i5-4460 3.20GHz 1150 BOX
> 54473
>
> ASROCK
H81M-HDS
> 14799
>
> Kingston 8GB DDR3- 1600MHZ NON-ECC CL 10 DIMM

21000

> ASUS R7250X-2GD5 R7 250X 2GB GDDR5 PCIE
> 32479
>
> TOSHIBA
Desktop 1TB 7200rpm 32MB SATA3 DT01ACA100
> 15701
>
> Processzorból 4.
generációsat vegyél ugyanannyiért: i5-4460 (fejletteb utasításkészlet,
jobb integrált vga)
> Alaplapból szerintem csak akkor érdemes drágábbat
venni, ha tervezel második VGA-t vagy nagyon sok mennyiségű SATA/USB-s
cucc lesz rákötve, esetleg vannak meglévő PCI-E kártyáid amiket
használni akarsz az új gépben is.
> VGA-t nem írtál, ha a fő cél a
játék, akkor a proc-ban lévő kevés lesz. Választottam egyet a maradék
pénzből, de az lesz a szűk keresztmetszet, a processzor ki tudna hajtani
egy sokkal erősebbet is. Ha VGA nem kell, akkor SSD-re is gondolnék.

> FG

> Feladó:
techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] ;
meghatalmazó: Granovitter Gábor [granovitter.ga...@belamail.hu]

Küldve: 2015. április 3. 13:23
> To: Techinfo
> Tárgy: PC jatekra

Sziasztok!

> A véleményeteket szeretném kérni:
> Csemetémnek kéne
összerakjak egy gépet, mivel összegyűlt annyi pénze, hogy a régi, már
nem működő celeront lecserélje.
> Mivel a fő cél a játék nagy dilemmában
voltam: AMD vs Intel.
> Az AMD-vel nagy tapasztalatom nincs, kettő
régebbi van a közelemben, mindkettő erős melegedéssel küzd érdemi
terhelés nélkül is.

> Amit eddig néztem:
> - Intel Core i5-3340 BOX
(55e)
> - ASRock Z77 PRO4 alaplap (28e, ennek a Saphire változata 48e,
)
> - Kingston 8GB DDR3- 1600MHZ NON-ECC CL 10 DIMM (21e)
> - indulónak
valami olcsó HDD (15e)
> cuzammen 140e. (és ez a full plafon)
>
> Ház,
monitor már megvan.

> Tudtok esetleg olcsóbb, hasonló teljesítményű
alternatívát?
> Valahol benne van az is, hogy ebbe az i5 helyére később
egy i7 is betehető lesz.

> Véleményeteket köszönöm előre is.

Üdv
http://www.szag.hu/illemtan.html