Szia!

Ha itt megnézed: http://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/vizsgatargyak

Ki kell keresni az informatika vizsga leírását és abban szerepel ez: "A
vizsgázó a vizsgát megelőző tanévben központilag jóváhagyott (az iskola által
kihirdetett) szoftverek használatával vizsgázhat."

Vagy itt is ugyanaz van:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=a0200040.om

De több iskola honlapján, ugyanilyen dokumentumban ez olvasható: "A gyakorlati
vizsgát számítógépteremben kell lebonyolítani. A vizsgán használható
szoft­verek körét a vizsga lebonyolítása előtt 2 évvel rögzíteni kell. A
szoftververziót a vizsga le­bonyolítása előtt 1 évvel kell megadni."

Ha ezekre a szövegekre rákeresel, csakúgy ontja a találatokat.

Szerintem a rendelet a mérvadó, úgyhogy csak 1 év az a kettő.

Üdv,
Venczel József