Sziasztok!

Elkezdtük az átállást az Office 2013-ra. Csináltam szép új image-et 20 gépre és
belefutottam rögtön az első hibába.
Nem található a 2013-ban a régebbi Office-okban megszokott "Beszúrás Clip
Art-ból" funkció. Annak is az OFFLINE képgyűjtemény része.

Rövid googlizás után arra jutottam, hogy nem is lesz.
Ezt erősití az alábbi cikk:
http://www.winbeta.org/news/clip-art-sees-its-demise-office-now-replaced-bing-powered-images

Tud rá valaki (egyszerű) megoldást?
(Nem olyan érdekel, hogy "mér használtok ti egyáltalán clip art-ot?", mert az
nem jó megoldás ;o)
Meg olyat én is tudok, hogy a régi Office alól átmásolni a képeket és úgy
beszúrni, de nekem valami "registry mókolós csodastring" kellene, ha van.

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Venczel József