Nekem is az esetet ajánlották. Oda kell a firewall is? Elvileg 20 gépre
kéne licence. A Windows Serverre is fel lehet tenni vagy oda külön eset
termékcsalád kell?

Azért azt tegyük hozzá hogy hiába ingyenes sok program, céges
felhasználásnál már nem az! Bár nem tudom a zonealarmnál hogy ityeg a
használati feltételek, de én eddig csak olyanokba botlottam.