Sziasztok!

A következő a problémám, szeretnék hozzáférni az postafiók beállításokhoz, ami
már szerintem több éve nem volt bolygatva. NIIF honlapon:

"Webes levelezés adminisztráció online felületen keresztül

Intézményi adminsztrátorként lehetősége van az intézményi postafiókok
széleskörű adminisztrálására a következő címen: https://crm.niif.hu/mailadmin
Belépni az admin postafiók email címmel, mint azonosítóval
(sxx...@adminmail.sulinet.hu) és a levelezés adminisztráció eredeti(!)
jelszavával lehet. (Akkor is, ha ezt később megváltoztatták! Ez a jelszó egyes
esetekben megegyezik az ad...@iskolaneve.sulinet.hu e-mail fiókhoz tartozó
jelszóval.)"

Sehogy sem megy a belépés. A admin postafiokok és jelszók jók (3 telephely),
mert a webmailen keresztül minddel be tudok jelentkezni, de adminisztrációs
felületre nem, csak négy jegyű az adminmail, így elé tettem a szokásos 0-t, de
így sem megy csak a Bad credentials hibajelzést kapom folyamatosan.

Mit tegyek?
Gyors válaszotokat előre is köszönöm.

Bíró László