Engem nem azért hívtak, hogy a személyemet ellenőrizzék, hanem hibás volt a tranzakció iránya. És bizony kézzel nyúlt bele miután velem beszélt és ez nem az őskorban volt. A hülyeség mint érv érdekes jellemvonást takar!

Liska Zsolt írta
Az ellenőrzés nem azt jelenti hogy bele is nyúl a tranzakcióba és még rádob egy kis összeget!

Nekem is volt hívásom még az elején, ha külföldre vásárolsz, felhívnak hogy te csinálod -e, nem csak lopják a pénzed. Aztán gondolom ha mondod hogy te voltál akkor bepipálnak mint külföldről vásároló és azóta nem zaklattak. De ez nem azt jelenti hogy átírja neked a tranzakciót. Hülyeség!