Sziasztok!

Hetente 2-3 alkalommal, pár órában dolgozok egy helyi suliban. Időm és
lehetőségeim igen szűkösek, de a meglévőből szeretném a lehető legjobbat
kihozni.

Ami adott: közhálós vonal 6Mbit, 40 gép és 6-8 laptop.
Szerver nincs, a hálózat toldozott-foltozott... Vegyesen (zyxel, tp-link,
tenda wifi routerek osztják az igét)
Az értelmesebb routereket be is lőttem és jelenleg megy a dolog. Egyelőre
wifi kulcs + egy mac szűrés megy rajtuk. Azonban van egy tenda W311R+ amin
sehogy nem akar működni a mac alapú szűrés. (csak felvett azonosítók
engedélyezése...)
fimeware: v5.19.08.multi, upgradelni akartam (v5.19.10), de cgi check
upgrade error üzenettel elhasal. Valakinek van tapasztalata ezzel a
típussal?
Rádius egyelőre nem játszik, amint lesz lóvé egy szünetmentesre, összerakok
pár használt gépből egy szerverre valót...

Esetleg mit lehet még tenni az idegenek szűrésére a meglévő eszközök
használatával?

Tanácsokat előre is köszönöm.

--
Kurucz Zoltán