Köszönöm a választ! Tegnap este megtaláltam egy ebbe a sorozatba tartozó
noetbook szervizkönyvét és sajna nagyon úgy tűnik, hogy alaplapra van
forrasztva és ahogy nézegettem, kész sz..vás szétszedni. Nagyon nehezen
hozzáférhető helyen van. Mindenképpen szervizre bíznám.

Csak még azt nem értem, hogy miért csak egy ponton kap áramot a gép, amikor a
csatlakozó hengeres, tehát elvileg mindegy hogyan dugom rá. Vagy nem?

Ugyanezzel kapcsolatban: azt is mondta a felhasználó, hogy melegszik a
csatlakozó, meg ha pendrive-ot dug bele, az is.
Kicserélték a tápot egy ugyanolyan feszültségű, de nagyobb áramerősségűre. Ezt
okozhatja a tápcsere? (3,4 A -> 4,7 A)

Üdv,
Venczel József