Üdv!

Nekem nem teljesen világos:
Ha tavaly április 30 vagy november 30-ig feltöltötte a portfólióját, akkor
nem tud hozzányúlni. Ha módosítani akarja mivel kijelölték minősítő
vizsgára, akkor kérvényezni lehet a modosítást, benyujtás papír alapon és a
minősítővizsga jegyzőkönyvéhez csatolják.

Ha idén április 30-ig jelentkezhet minősítő eljárásra, november 30-ig kell
feltölteni a portfóliót, még a feltöltő nem fogja engedni a feltöltést. HA
jelentkezett, iskola, OH fogadta a jelentkezését akkor az email címére
kellett kapnia belépési adatokat és útmutatót.

Üdvözlettel

Kiss István