On Thu, May 07, 2015 at 09:37:08AM +0200, Fodor Zsolt wrote:
> http://nol.hu/belfold/nem-lesz-eszkozfejlesztesi-keret-1532499
>
> Vajon ki mondta?
> "Újra mondom: az, amit 2008-ban az uniós fejlesztéssel beszereztek az iskolák,
> mára elavult. A digitális világ eszközei eleve nem olyan maradandók, mint a
> tábla, amelyet megvettünk, és húsz évig tudtunk rá írni.

Ez igaz.

> Ezeket tehát okosan kell beszerezni,

Detto.

> éppen ezért a módszertant és a tartalomtudást kell
> fejleszteni, és nem leamortizálni a meglévő eszközöket, mert ami jól
> használható, azt nem szabad kidobni."

Ami jól használható (sőt: ami használható) azt tényleg nem szabad kidobni.
Nem tudom persze, hogy mit szólna, ha a szolgálati Audi helyett kapna
egy 40 éves trabit, mert az is jól használható... Talán megértené, hogy
a 8 éves számítógép az nagyjából 30 éves autóval egyenértékű...

--
PTG
The computer can't tell you the emotional story.  It can give you the exact