Nálam is előfordult már ez nem egyszer csak 2008-as szervernél, egyszerűen a c:\users alatt törölni kell a helyi gépen a sérült profilt, és akkor előröl betölti a szerverről, és onnantól nem akad össze. Nálam legalábbis ez megoldotta a problémát. Ált. akkor jelentkezett ez, ha türelmetlen user nem várja végig a kijelentkezést, vagy megszakad a hálózati kapcsolat kijelentkezés közben. Én 1-2 havi rendszerességgel végigmentem a gépeken, és töröltem a helyben tárolt profil másolatot. Hosszútávú megoldást az nyújtott, hogy teljesen átirányítottam a profilokat a szerverre, group policy-t használva, hogy ne is akarjon helyben tárolt adatokat a windows, hanem egyenesen a \\szerver\saját mappa legyen az alapértelmezett dokumentum és stb. hely, és letiltottam a ki- és bejelentkezési szinkronizálást. így is ment bizonyos dolgokat helyileg és elkészíti a helyi mappát, de semmi lényeges nincs benne, amitől ne működne tovább ugyanúgy minden.

Üdv: Bence