Szia Hajnalka!

Sajnos ezt a levelet kb. 1 hónap késéssel olvastam. Igaz a gmailben épp
kerestelek. Majd' 3 éve kértem-kaptam tőled ILIAS tananyagokat (Impress,
Writer, Calc).
Az a helyzet, hogy ezek az anyagok sajnos elvesztek, nem elérhetőek
számomra. Tudsz segíteni abban, hogy újra letölthessem valahonnan?
Diákjaimnak és nekem is tetszett az általatok összeállított anyag. Akartam
is kérdezni, hogy az oktatóanyag közepére, fejezetek végére hogyan teszel
szintmérő tesztet?
Köszönöm előre is, remélem nem zavartalak levelemmel!

Üdvözlettel:
Drubina László