Sziasztok,

a konzolvilag.hu-n nem lehet megvenni?:) (bar az ms oldalat is elegge biztonsagosnak tartom)

QT

2015.05.26. 20:00 keltezéssel, Takács Tibor írta:

2015.05.26. 19:56 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>E ponton azt nem bírom megérteni, hogy ha egy osztrák fizethet PayPal-lel,
> mi miért nem? Vmi. hasonló volt anno a Google Play-jel is...
Ezt nem ertem, en siman fizetek Paypal-l bankartya nelkul is, lehet ra utalni sima szamlarol is, sima utalassal.
Szoval hol lehet fizetni Paypal-l, de Magyarorszagrol nem?

Aha, fel vannak sorolva azok az országok, ahonnan lehet fizetni PayPal-lel, Magyarország nincs köztük...

Forrás: http://support.xbox.com/hu-HU/billing/manage-payment-options/use-paypal#72546d1791b74d3ab0a776efacd8e038

Üdv:
          TT