Üdv a listának!

Adott WinServer 2012 R2, tartományvezérléssel.

Letiltottam az USB-kat hogy ne dugdoshassanak pendriveokat. PIPA
Letiltottam a windowsos játékokat. PIPA
Nem vetettem optikai meghajtókat az új gépekbe. PIPA

Néha viszont kapnak a gyerekek internetet, és minap csak lebukott valaki
Counter Strike-val. Nyilván letöltötte netről, hisz nem kell telepíteni.

Hiába tiltom le a CS exe fájlját, úgy is rájönnek ha megváltoztatja a nevét
menni fog így is.

Valaki tudja hogy tudom beállítani hogy pl. egy internetről letöltött fájl
mérete nem lehet mondjuk 20 MB-nál nagyobb? Olyan valami rémlik hogy lehet
tiltani a letöltéseket, de az nem feltétlen jó nekem.

Üdv,
Zsolt