From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Liska Zsolt
Sent: Tuesday, June 02, 2015 8:04 AM
To: Techinfo
Subject: Windows 10

Üdv!

Kaptam értesítést hogy ingyen lehet Win 10-re updatelni. Mivel e-mailt kér így
van tapasztalat már valakinek hogy hogy lehet minden gépre? Kódot kapok és azt
tudom minden gépen használni? Egyáltalán érdemes a Win 7-eket felnyomni 10-re?
Mik a tapasztalatok a 10-el? Én személy szerint nagyon meg vagyok elégedve ezen
windows 7-es verzióval, azért is kérdezem hogy merjem-e updatelni. Programok,
driverek kompatibilitása? Kezelhetőség? Win 7 vs Win 10? Erre lennék kíváncsi,
nem próbáltam még.

Köszi!