Mi a helyzet akkor, ha egy gyerek bizonyítványa véglegesítve lett, de
rájöttem, hogy elrontottam. Nem enged már javítani. Azt mondták a
tanítónénik, hogy állítólag vissza lehet csinálni valahogyan és lehet új
értékelést megadni.
Adminként belépve van egy olyan rész, hogy zárolt értékelések feloldása, de
ott nincs gyerek...