Szia!

Nagyon is sok! Az időeltolódás pontosan ezt a hibát produkálja, amit
leírtál. Gondold végig, mihez képest szinkronizálja magát, amikor két
különböző idő van érvényben. Ezt egy darabig (alapbeállítás kb 5 perc)
tolerálja a rendszer, de utána nem hajlandó rendesen működni. Nagyon sok
hiba okozója lehet a nem megfelelő időbeállítás. Például emiatt sem lehet
aktiválni közhálón keresztül sem. Nem működik a windows update, stb... Az
idő megfelelő beállításáig ezt a hibát fogja produkálni, és a végén már be
sem fog jelentkezni a kliens.

Üdv.:
Varga Zoltán