Üdv Mindenkinek!

Egy-két ismerősnél régi asztali gépbe építettem már be ssd-t a használhatóság
fenntartása érdekében.

Most egy kolléga egy régi (legalább 6-7 éves) notebook esetén vetette fel.
Gondoltam ártani nem árt. Mivel sietett volna, a disket (80GB) leklónoztam az
új ssd-re. A gép elsőre rendben el is indult.

Szabályosan leállítva és újra elindítva már nem. Ha bent van az ssd, még
setupba sem hajlandó belépni. Az ssd működőképesnek látszik, mert egy asztali
gépbe betéve még az oprendszert is elkezdi betölteni. A hdd-t visszatéve
minden rendben.

Ha elsőre sem megy, nem csodálkozom. Ha az oprendszer betöltése során hal meg,
rendben. De az, hogy el sem kezdi betölteni az oprendszert...

Mi lehet a gond?

Üdv: Fodor Zsolt