Nagyon nem kell megrémülni, a sulinet (NIIFI) rendkívül rugalmas és
segítőkész, ha arra megy ki a dolog akár a piaci neteden keresztül is
kihozza a sulinetes tunnelt. Szóval hacsak nem kezdik el központilag a
többi előfizetést felmondani ész nélkül, akkor ebből várhatóan azért
nem lesznek óriás problémák.
Herczeg Zsolt