Szia!

A dell újabb gépein, még a 150 ezernél drágábbaknál is sűrűn tapasztaltam,
hogy az alsó műanyag teknőből könnyen kiszakad a kijelző zsanérja...

Asus x555 szériái nekem nagyon beváltak, de ha "erőset" és tartósat akarsz,
és használt is szóba jön, akkor dell/hp elite
pl: http://www.computerimperium.hu/images/HP_EliteBook%20_2560p.jpg dobsz
bele egy ssd-t és ütheted verheted...
már pár éve nyüstölök hasonlókat.

Kurucz Zoltán