2015.07.28. 16:40 keltezéssel, Granovitter Gábor írta:
Sziasztok!

Drupallal kapcsolatban lenne kérésem:
webform segítségével viszek be adatokat. Ezek bekerülnek ugye egy táblába.
Ebből a táblából kellene nekem lekérdeznem adatokat és megjeleníteni az
oldalon.
A phpmyadmin-ban meg is írtam a lekérdezéseket, de drupalon belül nem jutok
előbbre.

próbáltam <code> beillesztésével, letöltöttem a views API-t de nem megy.

Mivel tudom lekérdezni és kiiratni?

Szia!

Én simán engedélyeztem a PHP kódok futtatását aztán azzal csinálom.

$dbhost = 'localhost';
$dbuser = 'user';
$dbpasswd = 'password';
$db = "drupal";

$conn = mysql_connect($dbhost, $dbuser, $dbpasswd);
mysql_select_db($db);
mysql_query("SET NAMES utf8");

$sql = "SELECT * FROM tabla WHERE id='$id'";
$result = mysql_query($sql) or die('Error, query failed');

--
Alaksza Balázs