OFF

A külsős eszközök behozatala nagyon sok kérdést vett fel.
Ki felel az eszközök biztonságáért? A rajta lévő programok jogkövető
használatáért? Mi történik, ha elveszik? Ha valami olyat szabadít a
rendszerre, amit nem kellene?
Szerintem a munkahelynek joga van meghatározni a játék feltételeket. A
munkahelynek kötelessége biztosítani a munka elvégzéséhez szükséges
feltételeket, eszközöket. Nagyon nem szerencsés összemosni a saját
eszközöket a munkavégzéshez használt eszközökkel. Még a végén megszokják.
Ha digitális naplót KELL vezetni, akkor biztosítsák hozzá a feltételeket.
Vagy ti saját zsebből veszitek a krétát is? A fűtésszámlába is beszálltok?
Szoktatok meleg vizet is hozni otthonról? stb...
Nem-nem... itt nem azért szeretjük használni a saját eszközt, mert az az
intézménynek jó, hanem azért, mert az nekünk (mint magán embereknek) jó.

Old meg, hogy a notebookjával CSAK a digitális naplót érje el - és majd
rácsodálkozhatsz, hogy jé - máris elveszítette a jelentőségét.