Hello,

Belépsz az admin felületre (Office 365 -> Rendszergazda), majd a
'Szolgáltatások vásárlása' menüpont.
Itt tudod kiválasztani az Oktatási E1 csomagot (0 Euro),
Természetesen az Office 365 által ellenőrzött, saját domainnel kell
rendelkezni.

2015. augusztus 6. 22:59 Jozsef Cseber írta, <csjoz...@hotmail.com>:

> Sziasztok!
>
> Van aki használja az Office365 -öt? Hogyan kell összehozni?
> Beregisztráltam a próbaverzióra (E3 -as csomag).  Pár napja járt le és az
> a gondom, hogy nem tudok csomagot váltani. Azt olvastam valahol, hogy
> ilyenkor át lehet váltani az E1 -es "végleges" csomagra. Ezerszer
> végignéztem de nem jutottam előbbre.
>
> Az lehet gond, hogy tartományt még nem vettem fel hanem az alap
> intezmenyneve.onmicrosoft.com van megadva?
>
> Köszönöm!
>
> Cséber József,

Üdvözlettel:
Osvald Csaba
a rendszergazda
Siófoki Szakképzési Centrum Marcali Szakképző Iskolája
8700 Marcali, Hősök tere 3.
osvald.cs...@marcaliszaki.hu