> Az álmennyezet hagyományos kialakítású, 60*60 cm -es törékeny
> gipszkarton lapok,
> felfüggesztett alumínium sinre rakva. Szerintetek erre fel lehet
> valahogy függeszteni egy projektort mennyezeti tartóval?

Nálunk annak idején a cég aki felszerelt néhány kivetítőt, simán belecsavarozta gipszkarton csavarokkal meg tiplikkel magába az álmennyezetbe. Ezt én nem érzem elég biztonságosnak (bár azóta is a helyükön vannak) ezért amiket én szereltem föl azoknak raktam 2db 15x15-ös zártszelvényt az álmennyezetet tartó sínekre keresztbe és ezekhez csavaroztam hozzá a konzolt. Az álmennyezetet csak átfúrtam a négy csavar helyén és megfelelő hosszúságú kapupánt csavarokkal rögzítettem a kivetítő konzolt a zártszelvényekhez. Így az álmennyezet darabot nem terheli súly. Csak arra kell figyelni, hogy az álmennyezet és a zártszelvény közé érdemes megfelelő magasságú ékeket tenni különben a csavarok meghúzásakor megemeled vagy megroppantod az álmennyezet darabot.

--
Kukusik Péter
oktatástechnikus,rendszergazda