Nálunk a szerverteremben nincs légkondi.
Meghótt szegény, hagyjuk békében nyugodni, amíg volt, szerettük - szóval jó
szívvel gondolunk rá. Hiánya fáj.
Erre nyáron az egyik hőelem megadta magát a sulinetes szekrényben lévő
elosztóban, magával rántott pár dolgot, hát ez van. A meleg miatt egyébként
is voltak anomáliák, de átvészeltük. :)

A szünetmentes táp 1 éve várja, hogy valaki vegyen bele aksit. :)

Sorolhatnám. Ha elég messziről nézem ez már abszurd és vicces. De más
területről is lehetne listázni  a panaszokat. A királyig nem érnek el.

Na mindegy, szóval ez van.
A légkondi már kevésbé kell, szerencsére jön a tél. Ha majd lesz rá "fekete
pénz", akkor megcsinálják (nem lesz). A klik/ngm meg úgysem ad.

Vírusirtó? :)
Örülünk az ingyenesnek.