A városban az önkormányzati sulikat egy közös, város által pénzelt műszaki fenntartó vette át. Én nekik adhatom le az igényemet eszközre és ők jó esetben beszerzik a cuccot. Nálam ez úgy nézett ki, hogy leadtam az igénylést. Ők meg szóltak, hogy tartsam a kapcsolatot a bolttal. Az eszközöket én hoztam el / vettem át a boltban és a műszaki fenntartó utalta a pénzt / kapta a számlát. A fenntartónál is voltam ma. Ők annyit segítettek, hogy adtak a számláról egy másolatot a garanciás ügyintézéshez. Max, ha nagyon nagy gáz van a bolttal elengednek egy telefont feléjük, hátha rájuk jobban hallgatnak, mert 80%-ban tőlük vásárolnak informatikai terméket a város kb 50 intézményének. Ezért kerestem őket fel. Az üzletvezetőnek az volt a fő gondja, hogy hogyan garanciázhatna ő egy kábelt, főleg ami a csatornákban van beépítve, meg hát, hogy nem ő gyártotta, stb... Nagyon kíváncsi leszek a hétfői reakciójára, hogy mit talál ki addig. Említettem neki, hogy remélem találunk közös nevezőt, különben egy független szakértő hitelesített Fluke műszerrel kiállít egy szakvéleményt az amúgy is nyilvánvaló hibáról és jogi útra is lehet terelni a dolgot, akár fogyasztóvédelemmel együtt is.