A napokban egy modernizálási projekt miatt egy B4400 laserprinter
Windows XP alól Windows 7 x64 alá került.

Win XP alatt LPT-n ment, Win7 alatt az USB porton csatlakoztattam.

A drivert és a Statusmonitor alkalmazást nem kevés Google túrás
eredményeként sikerült feltelepíteni, látszólag jól működik a nyomtató.

A kolléganők szerint eddig XP alatt probléma nélküli volt a nyomat, de Win
7 most alatt olyan, mintha kifogyott volna a festék (amit pár hete
cseréltek).

A Statusmonitor / Nyomtatóbeállítási adatok / Használat menü adatai:

Lapok összesen: 38434
Dob élettartama: 0%
Festék élettartama: 100%(3K)

Jól gondolom, hogy "dobot" kellene cserélni, vagy esetleg van valakinek
B4400 tapasztalata a fenti környezetben?

A nap zárásaként végül azt találtuk ki, hogy (Mivel még működőképes), a
Printert
visszarakjuk az XP-t futtató gépre és megnézzük mit produkál az alól jelen
állapotában.

Ha ott tényleg jobb (a hölgyek határozottan esküdnek rá), akkor max.
megmarad az XP,
mint Printer Server... a dob (vagy a jelenleg full teli festékkazetta)
élettartamának végéig.

A gyári dob 57e, utángyártott 19e.
:-)

A festéktakarékos üzemmód (korábban megnéztem), a beállítások szerint
_nincs_ bekapcsolva.

Köszi,
--
G@bor