Kösz a tippeket, de már mindkettő meg volt! Egyik sem hozott eredményt!
(Linux alatt be tudok lépni a mappába, de az üres!)
Ha nem láttam volna saját szememmel kb. 1 órával a hiba megjelenése előtt,
hogy az asztalon vannak a mappák, azt hinném, nem is volt ott semmi! (Akkor
figyelmeztettem is, hogy nem egészséges dolog az asztalon tartani a dolgait)
Gondoltam valami vírusra is, de a kolléga is a "legóvatosabb" kategória
felső 10%-ba tartozik, illegális dolgokról, helyekről még gondolatai
sincsenek (!).

A lényeg: nem várok tovább, mert a gépre is szükség lenne Úgy hogy kezdem a
partíció törlést, az újra telepítést ...