Én is PPTP-t használtam, nekem se ment. Felhívtam őket, megcsinálták. De a megoldás az volt, hogy oda-vissza engedélyezni kellett a GRE és ESP protokollokat. Vagyis: Dashboard -> Hálózat -> Internet -> Publikus fül -> a router ikon alatt, ahol van a publikus <-> internet gomb, arra katt és ott is engedélyezd a GRE és ESP protokollokat.

Attila

Pontosan így van mindkettő, ahogy írtad is. Eddig ment, most nem megy.
Töröltem a tűzfal szabályokat, felvittem újra de most sincs változás.

Z.