Sziasztok!

Egy olyan problémába szaladtam bele, aminek korrekt megoldását eddig még nem találtam meg. A témában szereplő alkalmazások java környezetre alapulnak, más és más java verzió kívánnak meg a működésükhöz. A problémám az, ha ezeket a programokat egy gépről szeretnénk használni, akkor hibába futok.
KIR3 - java 1.5
KIRA - java 1.6
ÁNYK - java 1.6, októbertől java 1.8
magyarorszag.hu - java 1.7, java 1.8

Az ÁNYK konfigurálható szöveges állománnyal, hogy melyik javát használja, szépen beállítható.

A problémát a böngészőkben használatos java verziók okozzák. Telepített java 1.8 mellett nem tudtam a java 1.6-ot használni xp/explorer 8 környezetben. (Vezérlőpult javacpl nem segít, az egyes java verziók könyvtárainak javacpl-je sem.) Explorerben csak az 1.6 java verzió bővítményeit engedélyeztem, ennek ellenére nem mennek az erre épülő alkalmazások. Összehasonlítva egy tiszta java 1.6, majd telepített további java 1.8 környezetet, az 1.6 java plugin ssv helperek eltűnnek. Feltehetően ez a hiba oka.

Valakinek jó megoldása van?

Köszönöm!

Mészáros Róbert

---