Teleorros vagyok,

   - nekem 4G alatt simán megy időnként a 30-50 Mbit/sec, de persze csak ha
   épp szerencsém van (pl. éjszaka, amikor vélhetően kevesebben használják az
   adott cellát, és amikor közel vagyok a cellához távolságilag)
   - 3G alatt is, ha a fentiek adottak (nem csúcsidőszak és közeli cella),
   5-15 Mbit/sec szokott lenni
   - csúcsidőszakban a fentiek kb. harmada a sebesség tapasztalatom szerint

Szóval egyik lehetőség, hogy nézd meg, milyen a térerő, és ha nem túl jó,
akkor javíts rajta (ablakhoz rakd közelebb, lógasd ki az ablakon,
vasbetontól/csempétől/embertől/fémektől rakd távol, változtass
polarizációt: forgasd a tér minden irányába, és nézd meg, hogy mikor lesz
jobb a térerő).

Másik lehetőség, hogy force-old a 4G-t (persze ha csak adathasználat van,
nem telefonálsz róla, és persze csak ha a 4G-nek tűrhető a térereje)

Sok sikert!

Máté