Üdv!

> Véleményem szerint, úgy általában jó ötlet Linux-ot telepíteni
> webszervernek :-), azonban nem hátrány, ha legalább alap szinten
> értesz a Linux-hoz, továbbá hajlandóvagy tanulni.
Valamekkora alap van, hajlandóság is van :)))

(Csak így zárójelben: a tisztaszoftver Huedu programja
"kicsit" kakiban hagyott minket iskolákat azzal, hogy
elérhetővé tette a termékeit "ingyen", majd egyszercsak
kivonta belőle a szervert... Akkor most hogyan frissítsek
újabbra?)

> A webszerver beállítására is érdemes egy kicsit több időt fordítani,
> de az egy másik szál.
Apache van a Netware szerveren is, annak a konfigurásával
képben vagyok. Aki esetleg használta Netware és Linux
alatt is: van valami, ami nagyon különbözik és figyelni kell rá?

Köszönöm!
Bársony József