Nos ez könnyű:
http://www.sulix.hu/ ezt jónéhányan használjuk itt. :-) Rögtön itt egy kép
az italc-ról. http://www.sulix.hu/termekek/sulixerver

Talán, hogy árnyalódjon a kép a VNC és az Italc vagy lanschool programról.
http://hup.hu/node/138115

http://szabadut.fsf.hu/infrastruktura/az-iskolai-rendszerrel-szembeni-elvarasok/
amikor még úgy volt, hogy linux a cél és a windows temetve lesz. Itt nem
kevés dolgot össze is szedtek már!

Az italc-rl egy leírás:
ftp://ftp.novell.hu/pub/huedu/openlab/iTALC_felhasznaloi_dokumentacio.pdf

A lanschool profibbnak tűnik, de csak kicsit. http://www.lanschool.com/

Nálunk nem használja mindenki, de nagy segítség tud lenni.
A szoftverbázist meg miért? Annak sok értelme nincs. Nálunk, kéretik és
adatik az a program amire szükség van. Szerencsére ez nem gond sem nekem,
sem a vezetésnek nálunk. Ügyesen felvezetve neked sem lesz. Írásban kérd,
mert a szó elszáll!!

Üdv. és sok sikert!