Az OK, hogy nem láthatja a KMS szervert, jártam már így. De mint írtam a
Windows aktivált állapotban van. Vagyis nincs mit aktiválni.
Milyen licencet akar még, ami nov 30-án lejár?

A KMS-es aktiválásnak van egy határideje. Alapesetben a maximum, tehát az aktiválástól számított 180 nap. Ez azt jelenti, hogy az aktiválás napjától 180 napig aktivált állapotban van, de még ennek lejárta előtt figyelmeztet, hogy régóta nem látta a KMS szervert, és nem tudta megújítani (újra 180 napra kitolni) ezt az állapotot. Az slmgr /dlv parancs kimenetében meg tudod nézni az aktuálisan beállított KMS szerver címét, valamint a lejáratig hátralévő napokat is. Ha nem szeretnél várni, amíg magától észhez tér, és meghosszabbítja a regisztrációt, akkor egy rendszergazdai parancssorban kiadott slmgr /ato paranccsal ki is tudod kényszeríteni.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu