On Wed, 4 Nov 2015 08:55:19 +0100, Zsolt Farkas wrote
>    - A rendelkezésre álló keret első körben 300e, szükség
> esetén 500e   - Felhasználóbarát  :)

Szerintem A3-ashoz ez szűkös.

> Bármilyen megoldás érdekel bennünket, tapasztalatok
> nyomtatókkal, akár külsős szakember ajánlása is. Mire kell
> odafigyelni ilyen esetekben?

Biztosan megnézném az élettartamra számított költségeket. (Valaha megtettem.)
Amikor tanácsot kértem, azt mondta a szervizes, hogy bizonyos gumi és műanyag
alkatrészek elöregednek 5-6 év alatt, és hiába nem kell cserélni a
futásteljesítmény miatt, valójában mégis kell rá költeni. Szerinte praktikus
úgy választani, aminek a lapszámban kifejezett élettartama várhatóan egybeesik
ezzel.

A legtöbb ilyen eszköz elég intelligens, nekem
Sharp MX-2310U
és
Kyocera KM3060 van a közelemben, de már nem vásárolhatók és drágábbak voltak.

Ha a keretbe kell beleférni, akkor lehet, hogy vennék egy okos, intelligens,
olcsón üzemeltethető A4-es eszközt, ami mindent tud, amit akarsz, hiszen
gondolom a legtöbb dolog úgyis A4-es és az A3-as feladatokra életben tartanám
a mostanit, a közönségtől elzárva.

Üdv: Fodor Zsolt