Hellooo!!!!

Eppen most akartam megirni, de igy csatlakozok Ferenc velemenyehez!

A tablet jatekra valo a notebook meg villantasra.
Munkara(!) meg mindig az asztali gep a legjobb valasztas!

Mondom ezt annak ellenere, hogy otthonrol ssd-s laptoppal dolgozok.

DE! Mindent meg lehet magyarazni, mindennek meg lehet az oka!
Ha mar laptopon "kell" videot vagni, akkor tenyleg ssd! De tapasztalatom szerint csak samsung, vagy intel. (Remelem nem minosul reklamnak). Nagyon sok fajta jart mar a kezemben, de csak ezzek a ket gyartoval vannak jo tapasztalataim (mind szerverben, mind desktop/laptop egyarant).

Ez meg csak az en velemenyem. ;-)

Udvozlettel:

Erno
(rR)

Quoting Boldog Ferenc <bol...@boldog.net>:

Hello!

Még egy apróság. Tudom, hogy eredetileg a laptop kategória volt megjelölve,
de ezen a pénzen nagyságrendekkel erősebb asztali PC-t lehetne venni.
Komolyabb és napi több órás munkára sokkal "elviselhetőbb" számomra egy
asztali gép. Nem beszélve arról, hogy pl. egy billentyűzet csere is 20 ezer
környéke vagy több. A laptopokat nem napi 6-8 órás munkára kellene
használni, még ha olyan brutál proci és márkás, minőségi alkatrészek is
vannak benne.
De ez csak az én véleményem.

--
Üdv: