Megint egy régi XP-gépen net probléma jelentkezett. Érzékeli a hálózatot, mind LAN mind WLAN -on. Kap IP-t minden paraméter megfelel a hálózatnak ( ip. netmask, átjáró.) automatikusan kapja DHCP-ről. Működik a skype és a teamviewer és a víruskereső is tud frissülni. Viszont egyik böngészővel sem tudok megnyitni oldalakat. Ping megy helyi címeken, kifelé nem. Kifelé sem ip címre sem névre nem kapok választ. IE-ben oldal kérésnél alul egy sorban egy pillanatra mintha a gép 127.0.0.0 címét látnám fel tűnni, aztán az oldal nem található felirat jelenik meg. Mi lehet a hiba. Nincs proxy beállítva.

2015.05.05. 14:45 keltezéssel, ttrendszerga...@gmail.com írta:
Hálásan köszönöm a segítséged, ez volt a megoldás.

2015.05.05. 12:02 keltezéssel, Ambróz Zoltán írta:
Szia,
probald meg resetelni a TCP/IP stacket:
netsh interface ip reset C:\temp\log.txt
netsh winsock reset
utana inditsd ujra a gepet
Udv, AZ

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu [mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of ttrendszerga...@gmail.com
Sent: Tuesday, May 5, 2015 10:48 AM
To: moln...@afg.hu; Techinfo
Subject: Re: XP hálózati probléma

Több hálózati ágam van és ott cseréltem, az az másik tartományt másik switchet használtam. A live linuxot még nem próbáltam, pedig ez lett volna a legelső amit tenni kellett volna. :)

Üdvözlettel:   Tápai Tamás rendszergazda
Rózsakerti Demjén István Református Általános Iskola
Budapest 1223. Rákóczi út 16.
Tel.: +3630 600 9169