Én ilyenre a Kon-Boot-ot használom. Irén-DLC változaton van nekem meg.
A boot menüben először a 1st Kon-Boot-ot kell választani. Ez úgy csinál, mintha nem csinálna semmit, újra beadja a menüt. Utána kell választani a 2nd try boot from drive C: ... menüt. Akkor szép lassan kirajzol egy logót és elindul. Ha nem indul, akkor reboot, megint 1st és utána egy másik 2nd, valahol el fog indulni. Utána a bejelentkezésnél bármelyik felhasználónál bármi hülyeséget be lehet írni a jelszó helyére, én pár random nyomkodást csinálok, és bejelentkezik. Utána kell csinálni egy jelszó változtatást a win alatt (pl. a ctrl-alt-del menübe), a régi jelszó helyére megint random szemét kerül, az új jelszóhoz a kívánt új jelszó. Ekkor megváltoztatja, ki lehet kapcsolni a gépet, rendesen indítani, és az új jelszó lesz érvényes.

Rendszeresen van olyan, hogy kártevő irtásra hoznak gépet, de elfelejtik közölni hogy jelszavas, vagy megad 1 jelszót, de van még n user akinél szintén takarítani kell, enélkül elég nehéz lenne. Nem muszáj jelszót változtatni, bejelentkezés után el lehet végezni amit kell, utána leállítás, és nem változik semmi, olyan mintha mi sem történt volna, a felhasználók a régi jelszóval tudnak belépni.

GyL