Hello!
Windows 7 Home 43bit, 3 GB RAM, windows kezeli a virutalis memoriat.
A gepet nem hasznalja senki egy megosztas van rajta, nem fut semmilyen mas program rajta.
Ergo szervernek hasznaljak.
5-6 naponta a megosztas megdoglik, a w7 home esemenynaplojaban ezek jelennek meg: A kiszolgáló nem tudott memóriát foglalni a rendszer nemlapozható készletéből, mert már korábban lefoglalt annyi tárban maradó lapot, amennyit a beállításai megengednek. Kb 1 honapja csinalja, a gepet kb 2 eve telepitettem, frissitesek fent vannak.
Mi a tokomert csinalja?
A virtualis memoriat fixre allitast mar probaltam, au az eredmeny.
Memoria tesztelve, semmi gond.

--
Udv:
Molnar Peter