On Fri, 27 Nov 2015 20:25:09 +0000, Döbrössyné Sipos Anita wrote
> Tud-e valaki valamilyen ingyenes szoftvert, amivel a tárgyban lévo
> feladat elvégezheto? Az e-naplónkból csak ebben a formátumban tudunk
> exportálni, viszont nyomtatás elott az élofejet és élolábat még meg
> kellene tölteni tartalommal (ok, ez fapadosan még megoldható
> exportálás elott is), valamint plusz tartalmat kellene adni az oldalakhoz.
> Próbáltam pdf-be konvertálni, aztán worddel megyitni, de nem hozza
> át jól a karaktereket, így egy nagy kriksz- kraksz az egész.
>
> Valami ötlet esetleg?

Hát, nem volt dolgom xps fájllal. A leírtak alapján jelenlegi tudásommal a
következőt tenném. xps -> pdf
PDF fájlokba sokszor írtam már bele PHP scripttel. Ha csak "fejlécet"
(konstans szöveg) kell beleírni, elég egyszerűen megoldható.

Üdv: Fodor Zsolt