From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Horváth Péter
Sent: Monday, November 30, 2015 2:30 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Outlook leáll

Következőket lehetne megpróbálni szerintem:
-Scanpst futtatása, pst fájl méretének csökkentáse ha szükséges (max 4GB).
-Virusirtó Outlook bővítményének tiltása átmenetileg (ha van), amíg kitörlöd
a problémás levelet.
-A problémás email kitörlése webmail, vagy ugyanerre a címre beállított
thunderbird segítségével.
-Office 2010 frissítés.
-pst fájl pendrájvra másolása, és másik gépen a problémás mail kitörlése.