Sziasztok!

A Smart forgalmazóval (lsk.hu) beszélvén a következőket tudtam meg:
Alapesetben az van, hogy felhívod őket, diktálsz valami sorozatszámot, amit
ők kiküldenek a gyártóhoz, majd úgy kapod meg a kódot. Mivel most tömegesen
kellene jelenteniük, azt nem vállalják, de majd valaki valahonnan küldi
majd a kulcsot. :) Addig a 90napos van.
Egyébként a következőbe futottam még bele: pályázatos laptopok klónozással
telepítődnek. Viszont a klónozott laptopon 0, azaz nulla napos lett! Erre
az volt a válasz, hogy egy táblához 4 kód jár az esetleges újratelepítések
miatt. Más laptopon/PC-n való használatra javasolják a 11-es verziót, az
ingyenes. Próbáltam keresni, de nem találtam meg, ahova irányítottak.

NOBO meg valami más kompetenciával kapcsolatosan pedig az EuroOne-t kell
keresni e-mailben, megadván az intézmény nevét, címét és 6+3-as OM kódját.

Üdv
Mondrák Vendel
​​

2015. december 14. 11:52 Zoltán Kurucz írta, <zoltan.kur...@gmail.com>:

> Bocsi, ez lemaradt. Kaptunk valami nobo kompetenciaszoftvert is, de kulcs
> ahhoz is nuku...

> --
> Kurucz Zoltán
> *rendszergazda*
> *constantinum.hu <http://constantinum.hu>*

  • ... Zoltán Kurucz
    • ... Zoltán Kurucz
      • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
        • ... Veres Sándor
          • ... Venczel József
            • ... Veres Sándor
              • ... Venczel József
                • ... Gyulai László
                • ... Gyulai László
          • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
          • ... Csaba Tiba
      • ... Veres Sándor
    • ... Veres Sándor

válasz