Szia!
Nyugodtan újrarakhatod. Egy ideig (30? nap) kisebb bökkenőkkel, de működik.
Kódot ráérsz utólag is beírni. Ha jól emlékszem, aktiválás nélkül nem tudsz
felhasználókat létrehozni, és belépő képet hozzárendelni. De az
alapfelhasználó működik.
Üdv
Vendel

2015. december 29. 6:09 Zsolt Farkas írta, <fazs...@gmail.com>:

> Újat kell kérni, de én telefonon hívtam őket, mire letettük a telefont,
> addigra itt volt a kulcs. Kérdés, hogy ünnepek között dolgoznak-e?

  • ... Nemeth A
    • ... Zsolt Farkas
      • ... Papy.lista
        • ... Ne'meth Sa'ndor
          • ... Papy.lista
        • ... Dicso Geza
          • ... Roomster
            • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda
      • ... Szalántai Általános Iskola Arany János Általános Iskolája Egerág Rendszergazda

válasz