2016.01.06. 11:37 keltezéssel, István Tar írta:
:/ Már fél napja ezzel bénázok, már írtam az Apáczai tudástárnak is, ők
ezt írták:

"A hibát egy flah frissítés okozza! 2015.12.18-án jelent meg ez a
frissítés akik megoldották a problémát! A következőt tették:
1. törölték a jelenlegi flash playert!
2. kerestek egy régebbi verziót itt fontos hogy olyan flash playere van
szükség ami Internet explolerhez való! független attól hogy nem az
explolert használjuk!
3. A beszerzett flash playert telepítették és a probléma megoldódott!"

Valaki tudna konkrétan fogalmazni, hogy melyik frissítést kellene
törölnöm (pl.: KB2837385)?

ez nem az a fajta frissítés

Windows 8 van a gépeken, amelyeknél a probléma előjött, Win 7-nél "még"
nem találkoztam a hibával.
Próbáltam régebbi verziójú Flash-t feltenni az explorerhez, de nem tudom
törölni a 20-as legújabb verziót, letöltöttem a Flash uninstallert,
leszedi elvileg a gépről, de a maradék fájlokat
(C:\Windows\System32\Macromed\Flash mappa tartalmát) is le kellene
valahogy törölni, de az nem sikerül és rendszergazdai jogosultsággal sem
engedi. Próbáltam csökkentett módban is letörölni az adott mappa
tartalmát, de nem ment.

Vezérlőpult->Programok telepítése és türlését próbáltad? Nekem mindig gond nélkül leszedte elsőre és lehetett más verziót telepíteni.

--
Alaksza Balázs