Egyértelműen a Core2Duo, az egy normális processzor, a J1800 meg egy dísz.
;))
Innét puskázom: http://cpubenchmark.net/cpu_list.php
Meg árban is jóval jobban jársz az elsővel: garival megkapod 15000-ért
HDD-vel, táppal, mindennel együtt, tempóban meg egy E8600-as proci 2.5X-ös
tempót ad. Az ITX ennél jóval többre jönne ki.