Üdv!
Ha szoftvert, akkor egyreszt a google maps is jo, be lehet cache-elni adott teruleteket, szoval lementheted egesz budapestet, debrecent vagy bivalybasznad-alsot, aztan ott lesz net nelkul is.
Le lehet menteni de a teljes Magyarország netán Európa térképet becacheltetni eltart egy darabig.
Szóval akkor már jobb egy valóban offline navigációs program.

A masik lehetoseg a SzulinAPP, amig az igo a 10. szulinapjara adott ki, ingyenesen 2015 aprilisban.

Én is letöltöttem de hivatalosan csak tavaly áprilisban volt ingyenesen letölthető 10 napig és ez "csak" Magyarország térképet tartalmaz.

Apropó! Valaki nem tudja, hogy ehhez jár-e és ha igen honnan lehet beszerezni frissített térképet?

Köszi!
Kunci