Az OSMAnd-ban van kerékpáros verzió is és teljesen offline, még sd kártyára is át lehet helyezni.

Köszönöm az eddigi válaszokat. A HERE maps remek program, letöltöttem, szépen működött, egy apró probléma volt vele: nekem kerékpározáshoz kell, ez a program pedig autóra, tömegközlekedésre és gyaloglásra ad útvonaltervet. De persze az eredeti kérdésben ez nem volt ott :( És: igen, olyan kell amihez nem kell net mert a telefonon nincs adatkapcsolat, de van GPS. Köszönöm még egyszer a tippeket, kipróbálom ezeket!

Kovács Attila
sysadmin
Fényi Gyula Jezsuita Gimnázium és Kollégium
Miskolc